20 Nisan 2014 Pazar

KOLAY TİRAMİSU TARİFİ (Resimli Anlatım)

Hazır Kekten Tiramisu Yapmak / Tiramisu Nasıl Yapılır? / Kolay Tiramisu Yapılışı;




TİRAMİSU TARİFİ RESİMLİ ANLATIM;

Malzemeler:

  • 1 adet hazır pastaban
  • 1 paket krem şanti
  • 1 su bardağı süt
  • 1 paket labne peynir
Keki ıslatmak için:
  • 1 su bardağı süt
  • 1 yemek kaşığı kahve
  • 1 yemek kaşığı şeker yada 2 kesme şeker
Üzerine;
  • Kakao
Yapılışı:
  • Öncelikle kekimizi ıslatmak için  süt kahve şekeri karıştıralım.
  • Kekimizin iki parçasınıda kaşık ile ıslatalım.
  • 1 parçayı servis tabağına yerleştirelim. Tabağın temiz kalması için kekin altına parça yağlı kağıtları koyalım ben peçete koydum mecburen olmadı tabiki ;)ama yağlı kağıt kesin çözüm :)
  • Kremşantiyi süt ile çırpalım. İçine labne peynirinin yarısını koyalım ve çırpmaya devam edelim. Ben büyük labne almıştım o yüzden yarısını koydum, küçük labne alırsanız  3/4 ünü koymalısınız.
  • Kremamızın yarısını ilk kekin üzerine sürelim.
  • 2 kekimizi kremanın üstüne koyalım ve kalan kremayı tiramisumuzun üstüne ve yanlarına güzelce sıvayalım.
  • En üstüne küçük bir süzgeç(çay süzgeci) yardımıyla kakaoyu serpelim. Tuzluk gibi bir şeylede olur gibi geldi şu an yazarken ;)
  • Veee  süper lezzet kolay tiramisu hazır. Buzdolabında 1,5-2 saat bekledikten sonra servis edebilirsiniz.
Afiyet olsun...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

About Me

Designed By Seo Blogger Templates Published.. Blogger Templates